Všeobecné obchodní podmínky

Stanislav Puffler, DiS.
IČO: 66673879
se sídlem Komenského 696/8, 435 11 Lom
kontaktní email: info@shopfeed.cz
kontaktní telefon: +420 773 565 747
webová stránka: www.shopfeed.cz (dále jen „Webová stránka“)
(dále jen „poskytovatel“)

1. Základní ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti poskytovatele a fyzické nebo právnické osoby (dále jen „uživatel“), která v rámci své podnikatelské činnosti uzavírá s poskytovatelem dohodu o poskytování služeb a související technické podpory, za což se uživatel zavazuje zaplatit domluvenou cenu (dále jen „dohoda“). Dohodou rovněž poskytovatel udílí nevýhradní licenci k užití Služby dle podmínek uvedených v těchto obchodních podmínkách.
  2. Služba „Shopfeed“ je uživatelům dostupná na adrese: https://app.shopfeed.cz (dále jen „Služba“) a je určena zejména uživatelům, kteří v rámci svého podnikání provozují internetový obchod. Účelem Služby je zajištění technického napojení internetového obchodu (případně jiné internetové stránky) prostřednictvím datového souboru, který obsahuje strukturované informace o zboží, objednávkách a dalších obdobných entitách běžných v ecommerce podnikání (dále jen „feed“).
  3. Podmínkou použití Služby a poskytování dalších služeb dle individuálních objednávek je souhlas s těmito obchodními podmínkami. Souhlas s obchodními podmínkami uživatel udílí při akceptaci nabídky Služby.
  4. Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smluvního vztahu. Odchylná ujednání ve dohodě se zákazníkem mají přednost před těmito obchodními podmínkami.
  5. Poskytovatel upozorňuje, a uživatel bere na vědomí, že je oprávněn znění obchodních podmínek jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ujednáním nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek. Uživatel dává souhlas a prohlašuje, že se s aktuálním zněním obchodních podmínek seznámil, a to při prvním využití Služby.
  6. Dohoda mezi poskytovatelem a uživatelem je uzavřena potvrzením cenové nabídky užívání Služby a dalších služeb uživatelem.

2. Objednání služeb poskytovatele

  1. V případě, že má uživatel zájem o poskytnutí dalších služeb poskytovatele (zejména zpracování napojení feedu, překlad feedu a dalších služeb), zašle poskytovateli poptávku po těchto službách, a to na emailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách, nebo prostřednictvím kontaktního formuláře ve Službě (dále jen „poptávka“). Poptávka uživatele je považována za závaznou.
  2. Poskytovatel bez zbytečného odkladu potvrdí přijetí poptávky a zašle uživateli cenovou nabídku obsahující cenu dalších služeb dle poptávky.
  3. Smlouva o poskytnutí dalších služeb ve smyslu odst. 1 tohoto článku mezi poskytovatelem a uživatelem je uzavřena potvrzením cenové nabídky poskytovatele. Podmínkou uzavření dohody o poskytnutí dalších služeb poskytovatele je potvrzení dohody o všech projednávaných otázkách uživatelem i poskytovatelem. Poskytovatel vylučuje možnost přijetí cenové nabídky s dodatkem nebo odchylkou ve smyslu ustanovení § 1740 odst. 3 občanského zákoníku.
  4. Poskytovatel je oprávněn odstoupit od již uzavřené smlouvy v případě, kdy
    1. nebude z technických důvodů schopen poskytnout služby,
    2. z technických důvodů není možné provést napojení feedu na internetový obchod nebo internetovou stránku prostřednictvím Služby,
    3. feed poskytnutý uživatelem obsahuje chyby nebo nelegální obsah a uživatel i přes upozornění uživatele nezjedná nápravu,
    4. není schopen splnit termín dodání služeb,
    5. příslušné služby již neposkytuje,
    6. se výrazným způsobem změní cena služeb.
    Oznámení o odstoupení od smlouvy zašle poskytovatel na emailovou adresu uživatele. V případě odstoupení od smlouvy se poskytovatel zavazuje vrátit do 30 dnů uživateli poměrnou část peněžních prostředků na bankovní účet uživatele.
  5. Technická podpora – poskytovatel v rámci služby poskytuje technickou podporu, která je určena pro řešení požadavků, týkajících se běžného provozu a užívání Služby.

    Součástí bezplatné technické podpory je:

    1. Konzultační služby, které se týkají práce se službou v rozsahu maximálně 1 požadavek za den
    2. Pomoc při řešení problémů s funkcionalitou Služby

    Součástí bezplatné technické podpory není:

    1. Implementace datových zdrojů třetích stran nebo její opravy
    2. Individuální školení osob
    3. Tvorba analýz, statistik a systémových úprav
    4. Úprava uživatelských dat

3. Cena a platební podmínky

  1. V ceníku dostupném na www.shopfeed.cz jsou speficikováný ceny nejběžnějších tarifů a základní technické parametry.
  2. Cena dalších služeb poskytovaných poskytovatelem dle individuální objednávky uživatele je stanovena na základě domluvy poskytovatele a uživatele.
  3. Cena Služby je splatná před započetím období, na kterou je uživateli Služba zpřístupněna, není-li určeno jinak vzájemnou dohodou nebo termínem splatnosti uvedeným na výzvě k úhradě. Cena dalších služeb poskytovaných poskytovatelem je splatná před poskytnutím těchto služeb.
  4. Poskytovatel Služby není plátcem DPH.
  5. Cenu uživatel hradí na základě emailové výzvy k úhradě s přiloženou fakturou. Splatnost Ceny je 14 dní od jejího vystavení. Uživatel hradí Cenu bezhotovostně na bankovní účet, který mu za tímto účelem poskytovatel sdělí v emailové výzvě s fakturou.
  6. Cena se považuje za uhrazenou dnem připsání na bankovní účet poskytovatele.
  7. V případě prodlení s úhradou Ceny je poskytovatel oprávněn pozastavit poskytování služeb uživateli a to až do úplného uhrazení dlužné částky.
  8. Poskytovatel je oprávněn každoročně jednostranně zvýšit cenu Služby o míru inflace vyjádřené přírůstkem indexu spotřebitelských cen vyhlášeným Českým statistickým úřadem ve srovnání s kalendářním měsícem se shodným pojmenováním, ve kterém byla smlouva s uživatelem uzavřena, a to v případě, že míra inflace dosáhne alespoň 5 %.
  9. V případě zvýšení ceny Služby dle odst. 11. tohoto článku nebo v případě změny ceníku poskytovatele je uživatel oprávněn smlouvu vypovědět. Smlouva bude v takovém případě ukončena uplynutím období, na které měl uživatel svůj tarif předplacený.
  10. Poskytovatel může uživatele upomínat k úhradě splatných pohledávek, které poskytovatel eviduje vůči uživateli, a to zejména prostřednictvím SMS zprávy, emailu či telefonního hovoru.
  11. V případě, že uživatel není schopen z jakéhokoli důvodu hradit Cenu, je povinen o tom poskytovatele informovat. Tím není žádným způsobem dotčen závazek uživatele uhradit Cenu.

4. Licenční podmínky

  1. Dohodou poskytovatel uděluje uživateli právo k užívání Služby (licenci). Licence je ujednána jako nevýhradní, teritoriálně omezená na území České republiky. Licence je časově omezena na období, na které má uživatel zaplacené užívání Služby v souladu s čl. III. obchodních podmínek.
  2. Uživatel je oprávněn využívat Službu výhradně k účelu stanovenému v čl. II. odst. 2. obchodních podmínek. Uživatel nesmí Službu užívat k nelegálním účelům.
  3. Uživatel není oprávněn poskytnout třetím osobám sublicenci ke Službě. Uživatel není oprávněn postoupit licenci ke Službě třetím osobám.
  4. Uživatel nesmí při užívání Služby používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na její provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící Službu a užívat Službu nebo její části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jejím určením či účelem.
  5. Uživatel bere na vědomí, že Služba je autorským dílem ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském, právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon) a je chráněn autorským právem. Uživatel se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněné užití Služby.
  6. Uživatel nesmí žádným způsobem kopírovat, reprodukovat nebo rozmnožovat Službu nebo její části a rozšiřovat rozmnoženiny Služby nebo jejích částí.
  7. Uživatel nesmí provádět jakékoliv úpravy zdrojového kódu Služby, provádět zpětnou analýzu, rekompilaci, převod zdrojového kódu Služby a přistupovat ke zdrojovému kódu Služby nebo umožnit přístup ke zdrojovému kódu Služby třetí osobě.
  8. Uživatel nesmí žádným způsobem napodobovat Službu nebo její části a funkcionalitu.
  9. Povinnosti podle odst. 4. až 8. tohoto článku trvají i po skončení trvání smlouvy.
  10. Cena licence dle tohoto článku je zahrnuta v ceně Služby.
  11. V případě porušení ustanovení této části smlouvy má poskytovatel právo okamžitě a bez náhrady ukončit licenci k užívání Služby.

5. Ochrana důvěrných informací

  1. Uživatel se zavazuje zachovávat naprostou mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozví při plnění smlouvy nebo v souvislosti s ní, zejména o skutečnostech, které tvoří obchodní tajemství poskytovatele a skutečnosti, které poskytovatel označí jako důvěrné. Povinnost mlčenlivosti trvá po dobu trvání smlouvy i po jejím skončení. Povinnosti mlčenlivosti může být uživatel zproštěn pouze písemným prohlášením poskytovatele. Při porušení povinnosti mlčenlivosti vzniká právo na náhradu škody a nemajetkové újmy poskytovateli.
  2. Uživatel je povinen zachovávat mlčenlivost o obsahu cenových nabídek poskytovatele. Uživatel nesmí žádným způsobem kopírovat ceníky poskytovatele, brožury, fotografie, katalogy, technická data a jakékoliv další podklady poskytovatele.
  3. Povinnost mlčenlivosti se vztahuje též na pracovníky uživatele a na všechny další osoby, které uživatel k plnění předmětu smlouvy využije, příp. zmocní. Uživatel je povinen zavázat povinností mlčenlivosti také všechny další osoby, které mohou s podklady poskytovatele přijít do styku.
  4. Za porušení povinnosti mlčenlivosti se nebude považovat zpřístupnění smlouvy a/nebo dokumentů či informací s ní souvisejících či důvěrných informací nezávislému auditorovi či auditorské společnosti, případně právním poradcům uživatele, orgánu, který k tomu má právo ze zákona nebo interním auditorům. Pokud však osoby uvedené v tomto odstavci zpřístupní předaný dokument či důvěrnou informaci jiné osobě, či jinak poruší povinnost mlčenlivosti bez souhlasu poskytovatele, odpovídá za takové zpřístupnění uživatel, neboť jim takové informace poskytnul.

6. Další práva a povinnosti uživatele

  1. Uživatel je povinen poskytnout poskytovateli nezbytnou součinnost k naplnění účelu smlouvy.
  2. Uživatel je povinen dodržovat zásady slušného chování při komunikaci s poskytovatelem.
  3. Uživatel je oprávněn ve Službě využívat diskový prostor pouze k účelům souvisejících se Službou.

7. Další práva a povinnosti poskytovatele

  1. Poskytovatel se zavazuje poskytnout uživateli přístup ke Službě, zajišťovat funkčnost Služby po dobu trvání smlouvy a poskytovat uživateli další služby a maximální uživatelskou podporu dle individuálních objednávek uživatele.
  2. Poskytovatel upozorňuje, že Služba nemusí být přístupná nepřetržitě, zejména s ohledem na údržbu a aktualizaci software a hardware poskytovatele, v případech havárie serveru poskytovatele, hackerského útoku, přerušení poskytování Služby z bezpečnostních důvodů a v dalších obdobných případech.
  3. Je-li to možné, je poskytovatel povinen o nepřístupnosti Služby informovat uživatele předem. Bude-li výpadek Služby trvat déle do 72 hodin, poskytovatel poměrně sníží cenu Služby za vybrané období.
  4. Poskytovatel se zavazuje závady Služby opravit bez zbytečného odkladu po jejich zjištění nebo po jejich nahlášení uživatelem. Poskytovatel se zavazuje odstranit chyby Služby v následujících lhůtách:
    1. velmi závažné závady, kterými se rozumí závady znemožňující používání Služby, a to do 24 hodin od jejich zjištění nebo nahlášení uživatelem;
    2. ostatní závady, kterými se rozumí závady, které uživateli neznemožňují používání Služby, ale pouze jej omezují v jejím používání a snižují kvalitu služby, a to do 72 hodin od jejich zjištění nebo nahlášení;
    3. nevýznamné vady, které neznemožňují ani neomezují používání Služby do 96 hodin od jejich nahlášení nebo zjištění.
  5. Poskytovatel se zavazuje uživateli průběžně poskytovat aktualizace Služby. Zejména pak při změně datové struktury či formátu pro smluvenou transformaci. Takové úpravy však mohou být - zejména při rozsahu úprav delším než jsou jednotky minut - zpoplatněny nad rámec tarifní platby za Službu.
  6. Poskytovatel se zavazuje přijmout dostačující opatření k zabezpečení veškerých dat vložených uživatelem do Služby před jejich zcizením či zneužitím.
  7. Poskytovatel neodpovídá za vady v provozu Služby způsobené neovlivnitelnou okolností (vyšší mocí). Za vyšší moc se považuje mimořádná nepředvídatelná, objektivně neodvratitelná okolnost, znemožňující splnit povinnost vyplývající z dohody, jako jsou například živelní pohromy, stávky, válka, mobilizace, povstání. O vzniku okolnosti vylučující odpovědnost dle tohoto odstavce je poskytovatel povinen uživatele bez zbytečného odkladu informovat. Tuto informační povinnost poskytovatel splní zveřejněním oznámení na svých internetových stránkách. Případně pak kontaktováním uživatele elektronickou poštou.
  8. Poskytovatel neodpovídá za věcnou správnost dat poskytnutých uživatelem a nesprávnou interpretaci dat poskytnutých uživatelem (např. za případy, kdy nebude zřejmé, zda je cena zboží uvedena s DPH nebo bez DPH, kdy nebude zřejmé, jaká je dostupnost zboží, apod.). Uživatel je po úpravě feedu ze strany poskytovatele povinen data ve Službě zkontrolovat a zjištěné chyby neprodleně nahlásit poskytovateli.
  9. Poskytovatel neodpovídá za jakékoliv změny feedu ze strany dodavatele feedu.
  10. Poskytovatel neodpovídá za škodu způsobenou uživateli při nesprávném užívání Služby.
  11. Poskytovatel rovněž neodpovídá za škodu vzniklou uživateli v důsledku:
    1. zavirování lokální sítě uživatele nebo jeho zařízení počítačovými viry (spyware, malware aj.) popř. útokem hackerů nebo jiným obdobným vnějším útokem,
    2. poškození způsobeného nesprávnou funkcí technického vybavení uživatele, operačního systému nebo sítě uživatele, v důsledku poškození způsobeného nesprávnou funkcí programů jiných výrobců, které běží současně se Službou,
    3. přerušení poskytování Služby, za závady, škody a ztrátu či poškození dat způsobené zásahem vyšší moci, v případě poruchy na zařízení, selhání dodávky el. energie, výpadku internetového připojení způsobeného poskytovatelem připojení nebo napadení sítě třetí osobou.
  12. V případě vzniku škody uživateli v důsledku porušení povinností poskytovatele vyplývajících z dohody poskytovatel odpovídá pouze za skutečně způsobenou škodu, nejvíce však do výše ceny Služby za kalendářní měsíc, ve kterém škoda vznikla (tj. měsíčního poplatku za využívání Služby). Způsobení škody, jejíž výši a příčinnou souvislost vzniku škody s porušením povinností poskytovatele je uživatel povinen poskytovateli prokázat.

8. Trvání smlouvy

  1. Smlouva mezi poskytovatelem a uživatelem je uzavřena na dobu neurčitou.
  2. Smlouva může být ukončena dohodou poskytovatele a uživatele nebo písemnou výpovědí poskytovatele nebo uživatele zaslanou na jejich emailovou adresu.
  3. Uživatel a poskytovatel mohou vypovědět smlouvu z jakéhokoli důvodu, i bez jeho uvedení.
  4. Výpovědní doba je aktuální dána výší kreditu uživatele. Kredit se po podání výpovědi postupně vyčerpá (viz Vznik smlouvy a kreditní systém / Denní účtování kreditu) a již nebude obnoven.

9. Doručování

  1. Poskytovatel a uživatel si mohou vzájemně doručovat písemnosti v souvislosti s dohodnutou Službou prostřednictvím elektronické pošty (emailu). Poskytovatel doručuje uživateli na emailovou adresu uvedenou při sjednání Služby. Uživatel doručuje poskytovateli na emailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách.
  2. Písemnost zaslaná prostřednictvím elektronické pošty (emailu) se považuje za doručenou okamžikem odeslání písemnosti z emailové schránky příslušné smluvní strany.
  3. Pro případ, že poskytovatel nebo uživatel využijí k doručování písemností poskytovatele poštovních služeb, sjednávají strany náhradní způsob doručení. Jestliže se prostřednictvím pošty nepodaří doručit písemnost určenou do vlastních rukou druhé straně na její adresu pro doručování uvedenou v uživatelském účtu nebo těchto obchodních podmínkách, považuje se písemnost za doručenou pátým dnem ode dne jejího odeslání, i když se o tom adresát nedozvěděl. Účinky doručení písemnosti má i odmítnutí převzetí písemnosti.

10. Ochrana osobních údajů

  1. Podrobné informace o ochraně osobních údajů jsou uvedeny v dokumentu Zásady ochrany osobních údajů dostupných na: www.shopfeed.cz/gdpr

11. Závěrečná ujednání

  1. Všechna ujednání mezi poskytovatelem a uživatelem se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený dohodou obsahuje mezinárodní prvek, pak smluvní strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky.
  2. Na vztah založený dohodou se nepoužijí ustanovení § 2389a až § 2389u občanského zákoníku.
  3. Uživatel na sebe přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu ustanovení § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
  4. Práva a povinnosti ze smluvní dohody je uživatel oprávněn postoupit na třetí osobu výhradně s předchozím souhlasem poskytovatele.
  5. Práva a povinnosti ze smluvní dohody je poskytovatel oprávněn postoupit na třetí osobu i bez předchozího souhlasu uživatele.
  6. Dohoda uzavřená mezi uživatelem a poskytovatelem je uchovávána v elektronické podobě a není přístupná.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1.1.2025

Kontakt

Mohu Vám pomoci? K Vašim službám

Adresa kanceláře

Open Mage
Ruská 945, 436 01 Litvínov

Datová schránka

pxe8swq

Načítá se
Vaše zpráva byla odeslána. Díky!